Skip

YOU SUNK MY SS LMAO!
November 17, 2004 10:19 AM   Subscribe

lol war kthxbye (not Iraq)
posted by esch (37 comments total) 4 users marked this as a favorite

 
rofl
posted by Pretty_Generic at 10:21 AM on November 17, 2004


OMG B0mbz0r!!1!
posted by uncleozzy at 10:25 AM on November 17, 2004


ACSCIItrocity
posted by psmealey at 10:29 AM on November 17, 2004


I wonder if ABC stations will show this one?
posted by soyjoy at 10:33 AM on November 17, 2004


That was totally stupid and great.
posted by dhoyt at 10:33 AM on November 17, 2004


I could not imagine that concept being better executed than this.

pwnz & r0xprz kthxbi.
posted by chicobangs at 10:37 AM on November 17, 2004


  WTFWTF
WTFCLOUDWTF ______ ______ ______ ______
WTF | | | | _____________________ | | | |
| | | | | | | | | |
| |=| |=| hai2u spy satellite |=| |=| |
| | | | |_____________________| | | | |
|______| |______| |______| |______|

posted by rajbot at 10:41 AM on November 17, 2004


I could not imagine that concept being better executed than this.

It would have been nice if some masks were used.
posted by ChasFile at 10:54 AM on November 17, 2004


Text Forecast from The Source Environment Canada
Ottawa North (Kanata - Orleans): Issued 11.00 AM EST Wednesday 17 November 2004
Today .. WTFCloudy. High 11.
Tonight .. WTFCloudy. Periods of LOLdrizzle overnight. ROFLFog patches developing overnight. Low 5.
posted by srboisvert at 10:55 AM on November 17, 2004


pwned!
posted by davros42 at 10:57 AM on November 17, 2004


omg omg omg
posted by tsarfan at 10:58 AM on November 17, 2004


Fuck yeah.
posted by Zurishaddai at 11:04 AM on November 17, 2004


roofles
posted by SiW at 11:07 AM on November 17, 2004



posted by Pretty_Generic at 11:10 AM on November 17, 2004


Finally, something worthy of the AYBABTU mantle.
posted by internal at 11:14 AM on November 17, 2004


You've seen the movie, now play the game!
posted by CrunchyFrog at 11:18 AM on November 17, 2004


[this is good woot kthx.]

And I so did not catch the "AFK-47's" until someone pointed it out to me like OMGWTF?!!!!`11111eleventyone```11!
posted by snarkywench at 11:22 AM on November 17, 2004


lolzlmfaorofpmp
posted by KevinSkomsvold at 11:28 AM on November 17, 2004


clicky!
posted by WolfDaddy at 11:32 AM on November 17, 2004


w00t!
posted by adamrice at 11:32 AM on November 17, 2004


LOL has always been at war with LMAO.
posted by kindall at 11:35 AM on November 17, 2004


OMG CNDLZA RYS!
posted by tpl1212 at 11:44 AM on November 17, 2004


K|\|D1Z4 Ry5 D.n07.A. n00bz
posted by rxrfrx at 11:59 AM on November 17, 2004


OMG! CORBA! Wh3r3 i5 G1 j03?
posted by arto at 12:09 PM on November 17, 2004


No war for printer ink! The LMAOers lied! The LOLers died!
posted by Ufez Jones at 12:13 PM on November 17, 2004


Oh man, now you've really done it. Look out, she's angry!
posted by emelenjr at 12:22 PM on November 17, 2004


top stuff, so is Crunchyfrogs game.
my darn ascii thing turns out wrong here. imagine a thumbs up. K? txbye.

posted by dabitch at 12:23 PM on November 17, 2004


Is this something I need to sp33k l33t t0 understandz0r?
posted by eyeballkid at 12:32 PM on November 17, 2004


Eyeballkid: I believe that is, in fact, the case.
posted by chicobangs at 1:17 PM on November 17, 2004


Totally inaccurate. There's no way an LMAO-class carrier could be taken out by just two OMG torpedos.

[this is good]
posted by Johnny Assay at 2:00 PM on November 17, 2004


Updating Half Life 2
Ready to Play in approximately: 121 minutes 37 seconds





And all you savages bring me is this?!
posted by Keyser Soze at 9:55 PM on November 17, 2004


keyser soze: fuck you and your half-life 2, you pansy-waisted poser idiot.
posted by angry modem at 11:33 PM on November 17, 2004


LOL JK TTYL
posted by angry modem at 11:41 PM on November 17, 2004


1337 p33pz 0w|\| /\/\3t/\fI|_T3r
posted by elpapacito at 5:06 AM on November 18, 2004



keyser soze: fuck you and your half-life 2, you pansy-waisted poser idiot.


MeTa
posted by moift at 6:08 AM on November 18, 2004 [1 favorite]


LOL moift!!!!!!!!!!!!!!!!

No, seriously: LOL !
posted by soyjoy at 7:12 AM on November 18, 2004


incidentally, this is the second flash animation I've seen which syncs the firing of a tank cannon to the "bang bang" part of this rammstein song. points for knowing the other! uh... lol!
posted by kevspace at 8:25 AM on November 18, 2004


« Older Look! Up in the sky!   |   Squeal! Squeal Like A Pig!... Newer »


This thread has been archived and is closed to new comments



Post